Je boekhouding en administratie uitbesteden?

Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Vrij van je administratie...

Zoek je een goede boekhouder? Wil je jouw administratie uitbesteden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Dankzij moderne techniek en vergaande automatisering zijn wij in staat om een scherp en vast tarief te hanteren.


Nooit meer uurtje-factuurtje dus!


Wij zijn in staat om vrijwel je hele administratie te automatiseren. Daarmee bespaar jij zeeën tijd en geld op je boekhouding. We geven jou in gewone mensentaal helderheid en  inzicht in je financiële situatie. Wij zijn persoonlijk betrokken en geven advies wanneer jij dat wenst.

In het begin deden wij alles zelf, dan is dit tocht wel een verademing.

Nicolette Rueck - Business2People

De samenwerking van de administratie gaat als volgt:

Intake

We maken kennis met elkaar. Onder het genot van een goede kop koffie luisteren we naar jouw situatie en wensen. We geven je vervolgens advies over de ideale inrichting van je (online) administratie, je bedrijfsstructuur en relevante belastingregels. We leggen je ook onze werkwijze uit. De samenwerking begint hier.

Inrichting van je administratie

We richten jouw online administratie netjes voor je in. Wanneer je overstapt van een andere boekhouder dan nemen we dat in samenwerking met jou over.

Bankrekeningen koppelen

We leggen koppelingen tussen je zakelijke rekeningen en de online administratie zodat alle bij- en afschrijvingen automatisch in je administratie binnenkomen. Geen overklop-uurtjes dus.

Je inkomsten

Je kunt in de administratie zelf eenvoudig verkoopfacturen aanmaken en verzenden. Daarnaast leggen wij een koppeling met je webshop / betaalsysteem zodat de verkoopfacturen die je al hebt automatisch in je administratie worden ingeladen. Omdat ook je bankrekening wordt ingeladen worden bijschrijvingen met de juiste omschrijving automatisch aan de bijbehorende factuur gekoppeld. Deze staan dan direct netjes op betaald. Weinig manuren en veel overzicht dus!

Je uitgaven

Je krijgt van ons een app waarmee je jouw bonnetjes kunt fotograferen. Deze worden dan direct als pdf naar je administratie doorgestuurd en ingelezen. In veel gevallen worden deze direct gekoppeld aan de bijbehorende afschrijving op je bankrekening en op de juiste post geboekt. Dat scheelt ons uren, het scheelt jou geld en je hoeft niet meer met een schoenendoos vol bonnetjes langs te komen. Ook al je andere facturen kun je natuurlijk in .pdf vorm naar je eigen online administratie mailen.

Inzicht en advies

Wij werken maandelijks je administratie bij zodat je perfect inzicht in je cijfers hebt. We adviseren je gedurende het jaar over relevante regelingen, belastingvoordelen en een efficiëntere werkwijze.

Aangiftes

We dienen per maand, kwartaal of jaar je BTW-aangifte in bij de belastingdienst. Jij hoeft deze alleen nog te betalen (helaas kunnen wij dat ook niet leuker maken, wel makkelijker). Aan het einde van het jaar doen we dat met je inkomstenbelasting en, in het geval van een BV, je vennootschapsbelasting (VPB).

Jaarrekening

Wij stellen eens per jaar een nette jaarrekening met balans en winst- en verliesrekening voor je op. Deze deponeren wij, wanneer nodig ook voor je bij de KvK.

Financieel advies

We lopen, wanneer je dat wenst samen door je jaarrekening heen en geven je advies op basis van je jaarcijfers. Bijvoorbeeld wanneer je investeringen wilt doen en af wilt stemmen wat voor jou de mogelijkheden zijn.
Administratiekantoor / Boekhouder Almelo

Klaar om je administratie uit te besteden?

Elke ondernemer is uniek en daarom gaan wij graag vrijblijvend met jou in gesprek om te zien hoe wij jou het beste kunnen ondersteunen. In een kort gesprek kunnen wij al snel inschatten hoeveel wij in jouw administratie kunnen automatiseren (en dus besparen). Wij horen graag van je!


Marjan Hof

Eigenaar AAFI Solutions